Klachtafhandeling

Klachtafhandeling

Als er iets fout gaat, merkt u pas hoe goed we zijn. Die fouten proberen we natuurlijk altijd te voorkomen maar als er iets is, lossen we het altijd netjes op. Dat doen we ook in het geval u een klacht heeft. Bent u niet tevreden over onze producten, dan kunt u een klacht bij ons indienen. Dit gaat het gemakkelijkst met het contactformulier of via ons e-mail adres info@biologischetextiel.nl of per brief naar Dormai Biologische Textiel, S.N. Menkostraat 37, 7523 DZ in Enschede. Wij bevestigen uw klacht per mail en handelen deze binnen zeven dagen af. Van het constateren van de gebreken tot een passende oplossing. Mocht het onverhoop langer duren, dan laten we u dat zo snel mogelijk weten waarbij we ook aangeven wanneer u een antwoord mag verwachten. 

Wij zijn lid van de Stichting Webshop Keurmerk waardoor u uw klacht over onze producten of service ook kunt indienen via hun website:www.keurmerk.info. Als we de klacht niet onderling kunnen oplossen, kunt u het geschil altijd voorleggen aan de geschillenregeling van de Stichting Webshop Keurmerk. Mocht de bemiddelingspoging niet tot een bevredigende oplossing leiden kunt u uw geschil altijd voorleggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

E-mailing

Ontvang acties, nieuws en aanbiedingen.
Aanmelden
© 2015 - 2021 biologischetextiel.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel